Miesięczne archiwum: Wrzesień 2011

Na wylaczonych emocjach…

… latwiej zyc Wciaz atakuje kazdy kolejny dzien z usmiechem na ustach Bo najwazniejsze to sie nie poddawac Skoncentrowac sie na przyszlosci raczej, niz na rozstrzasaniu niepowodzen Na dolowaniu sie i placzu I tylko mam nadzieje ze nie jestem w … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

starlet wannabe?

- Nie ufaj gondolierom! Sa wszyscy nienormalni – powiedziala mi dzis pewna mieszkanka poludnia A poszlo o to, ze po przejazdzce pan gondolier poprosil klienta zeby… zrobil mu ze mna zdjecie! :)))))) Czy powinnam juz sie zabrac za rozdawanie autografow? … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

proba sil

Kolejny dzien ktory uwazam za zdecydowanie udany. Numer osmy – trafiony zatopiony Zatopiony oczywiscie w przenosni, jako ze w rzeczywistosci plywa nadal (i to calkiem szybko :)) Mlodzi okazali sie… hmmm… no wlasnie, mlodzi, a ze ja juz z pedofilstwa … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

***

"Rozwoj zawsze odbywa sie poza sfera osobistego komfortu" :))))))

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

na emocjonalnym haju

powoli, acz niezmiennie obserwuje znow sile (grawitacji?) ciagnaca mnie w wiadomym kierunku. w tym momencie az zaluje tych klapek na oczach z zeszlego roku, a takze juz tegorocznej, majowej depresji. No bo co, wlasciwie, co? I moze to przeciecie porozumienia … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

gypsy

otwieram mentalne drzwi i znow widze droge kamienie raniace bose stopy pierwszy zakret i wiem tylko, ze tam, kilka krokow dalej bedzie rozdroze bedzie czas wyboru bedzie czas zmian bedzie czas pozegnan znow sama z soba z powiekszajacym sie zawsze … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

detached

jedna noga stoje wciaz w wlk brytanii druga juz we wloszech choc niepewnie, na palcach, z lekka tylko dotykajac ziemi srodek ciezkosci nadal wisi nad polska calkiem spory ten rozkrok w porownaniu do spotkania klubu zon prezydenta wieczorki z polkami … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

***

kolejny atak na italianska rzeczywistosc musze sie zarejestrowac do placenia VAT co znow uszczupli moja niewielka pensje po 2h poszukiwan i wczytywania sie w przepisy prawne, z ktorych rozumiem moze 20%  poddaje sie haniebnie tymczasem wiec zajmuje sie strona zupelnie … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

boatspotting

do tej pory nie moge zrozumiec o co w tym chodzi jakastam regulacja traffiku sprawdzanie czy wszystko odbywa sie zgodnie z regulami (tylko jakimi regulami????) nowy pozbyl zespol krzesel i na tym sie generalnie jego dzialalnosc skonczyla a ja nadal … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

tarot

metafizycznie tak z calej tej wyliczanki zapamietalam ogolne przeslanie, ktore brzmi mniej wiecej: "WARNING!" ze niby jestem zbyt ambitna? ze za mocno stanelam na nogi? ze odsunelam emocje nieco za daleko? ze wydaje mi sie nie wiem co… …choc wszystko … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

***

ci ktorzy sa tu w okol mnie ci realni i ci o polplynnych konturach ci ktorzy niby daleko, lecz ktorych potrafie przywolac ktorzy sa przy mnie i beda ci ktorzy odchodza i ci ktorych pragne zatrzymac ci, dla ktorych cos … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj