sfrustrowana

Faktem jest ze cale moje zycie polega na dobijaniu sie do ludzi i doszukiwaniu sie popelnianych bledow.

Typowym przykladem moze byc dzisiejsza sytuacja ktora wywolala we mnie mieszanke kurwicy i zalu.

Wczoraj zauwazylam na facebooku pewna znajoma panne z ktora bylam pracowalam w avie. Wspolpraca sie ukladala zawsze fajnie i milo wiec swojego czasu jak najbardziej chcialam znajomosc kontynuowac. Numer komorki panny okazal sie nieaktualny po jakims czasie, nowego nie dostalam, wiec ostatecznie odpuscilam.

Jakies kilka miechow temu doszly mnie sluchy ze panna chyba jest w edi, ale nie zostalo to potwierdzone.

Kilka tygodni temu zobaczylam ja prze okno autobusu. Oczywiscie sprobowalam jeszcze raz starego numeru, ale nic z proby kontaktu nie wyszlo.

I wczoraj zobaczylam ja na facebooku. Przypadkiem, bo dodala komentarz na stronie kolezanki. Miala w znajomych juz wszystkich naszych wspolnych znajomych. Mnie nie. Dlaczego?
Napisalam wiec do niej krotkie pytanie: czy jest w edi. Odpowiedz brzmiala, ze owszem, od roku, i ze w takim razie powinnysmy sie spotkac.

Ile czasu jeszcze uplyneloby gdybym jej nie zauwazyla?

Poza tym w tym momencie nie wiem czy mam ochote sie z nia spotykac. Skoro ona nie miala takiej ochoty przez przeszlo rok? (WSZYSCY w avie doskonale wiedzieli gdzie jestem).

Pozostaje wiec pytanie: co ja kurwa robie nie tak??? Probuje sie z ludzmi kontaktowac, bo mi sie wydaje ze bylo milo i milo a okazuje sie ze tak naprawde malo kto ma ochote na utrzymywanie ze mna jakichkolwiek kontaktow.

dziwczyny z kasyna, do ktorych probuje sie dobijac jak wsciekla

dziewczyna ze szkoly

czy ja im kurwa matke zabilam?

nie trzeba byc dobrym w takie klocki, wystarczy zwykle: czesc, co u ciebie?

co wiec robie zle????

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>