Miesięczne archiwum: Sierpień 2006

nasz wielki dom :)

Ciezarowka w ogole mogla pomyslec, zanim wpakowala sie tylem w trawke. Pomyslec- oczywiscie w sensie kierowcy ;). Tymczasem pod trawka byl najzwyczajniejszy w swiecie row, w dodatku po ostatnich ulewach, okreslanych czasami mianem „deszczy tropikalnych” (i tylko tropikalnej temperatury jakos … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 1 komentarz

zawislo

Potrzebuje jakiejs daty, konkretnego terminu, ktory pozwoli mi sie zmobilizowac i zrobic wreszcie to, co zamierzam Bo niby wszystko juz wiadomo, a tak naprawde i tak jutro niepewne Najwazniejsze ze MAM PLAN w miedzyczasie zas bawie sie w Tomb Raider … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

rozmow c.d.

Chcialabym, zeby ktos na to spojrzal z boku. Tak bezstronnie. Probuje wylaczyc emocje, spojrzec na wszystko umyslem, przeanalizowac suche fakty. zle zle niedobrze wiem, o czym swiadcza fakty! wiem, co mowia same wydarzenia! oddzielenie ich od emocji stawia wszystko w … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Rozmowy, odslona 2.

Pojawila sie alternatywa ledwo co zlapalam ja za ogon i nie wypuszcze I znow uslysze dobre i jedyniesluszne rady I znow ktos bedzie rozczarowany I znow wokol mnie zapanuje ogolne niezadowolenie I znow ktos bedzie mial nadzieje, ze mi sie … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

co dalej?

rozmowy rozmowy rozmowy kolejny odcinek Lost i znow rozmowy zupelnie bez sensu to jakby dwoje ludzi na dwoch roznych polkulach ziemi klocilo sie, czy jest wlasnie dzien, czy noc i obydwoje maja racje tylko co z tego kolejny odcinek Lost … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

siebie swiadoma

„gdziekolwiek zwroce lot…” zmian czas? czas decyzji? wciaz szukam, wyciagam przed siebie dlonie chce pewnego gruntu chce znow poczuc wiatr we wlosach wyzwanie bol, do kosci, i szczescie ta odwage, ktora zasnela gdzies we mnie determinacje, czerpiaca nie z nienawisci … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 1 komentarz