Miesięczne archiwum: Kwiecień 2006

raport z okolic z lekka zawianych

a przy trzeciej butelce, po rozwiazaniu problemow osobistych przeszlismy do problemow ogolnoswiatowych miaaaanowisssie my ludzie jestesmy takim jednym wielkim pasozytem a skoro juz jestesmy jednym wielkim pasozytem to szszszszszeba bys dobrym pasozytem szszszszszeba zyc szszszszeba carpe diem szszszszeba produkowas odpadki … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

wlasnorecznie…

…zalozylam sobie kaganiec i dobrze, moze to oduczy mnie od klapania dziobem mowie niewiele, ale i to za duzo i to moze byc wykorzystane przeciwko mnie wszystko moze byc *** nie sadzilam, ze kiedykolwiek bede tesknila za Polakami a jednak … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 2 komentarzy

marketing

Jason wpadl w szal internetowych zakupow ja sie trzymam, majac wizje przyszlorocznej edukacji [i sfinansowania jej jakos] przed oczami jednak… j: o, zobacz, ta komorka jest calkiem tania m[cholerniezainteresowana]: yhym j:… przydalaby ci sie nowa komorka m:stara jeszcze dziala j:ale … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

dzien wielkiego wq***

dlaczego tak jest, ze im bardziej sie staram, tym bardziej dostaje w d***? nie lubie nikogo o nic prosic bo wprost nienawidze miec dlugu wdziecznosci u kogokolwiek bo potem to moge na glowie stawac a i tak bede sie czula … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 6 komentarzy

nie wiem dlaczego, na kazdym kompie layout bloga wyglada inaczej :/// i dlaczego z kompa na kompa jest coraz gorzej degeneracja plus nieorientowanie sie (czy raczej niejaka dezorientacja) w htmlu dopracuje kiedys a poki co – jest dobrze i tylko … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj