Miesięczne archiwum: Maj 2005

lekcja pokory

K ma 12 lat i przeszla juz 2 powazne operacje; dzieki jedne z nich nosi w nodze zelazna szyne. Ma bardzo slaby wzrok, nosi soczewki. Latwo sie przeziebia wiec przy kazdym posilku lyka doslownie garsc witamin. Mimo lat ciezkich cwiczen … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

finiszowanie, czyli o wszystkim po troche

Jeszcze tylko jutro trzeba bedzie wstac upiornie wczesnie (godz 4 rano) i juz… W sumie szkoda, ze to juz koniec. Nie bylo latwo; w porownaniu z tym, praca w roku ubieglym byla naprawde latwizna i czysta przyjemnoscia (mimo ze bylo … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

z rozmowek cokolwiek miedzynarodowych

KWESTIE BYTOWE: Ja: … i podaja tutaj tradycyjne polskie dania… [jak sie okazalo, na kolacje byla lasagne...] ZWIEDZANIE: [opowiadam legende o znajdujacym sie w moim miescie kosciele] Ja: I, zgodnie z postawionym przez wladze miasta warunkiem, musial on zostac zbudowany … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

schod…

…nie „schodek” myslalam, ze pomoze nic trzymam fason w domu sie poddaje tak ma wygladac zycie? mam gdzies takie zycie mam gdzies to wszystko mam gdzies dlaczego Bog [?] daje nam marzenia? dlaczego nas tak katuje wizja nieosiagalnego? posrod tysiaca … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

„calkiem spokojnie wypijam trzecia [piata] kawe…”

Otwarty Pojde Jesli nawet Nigdy nie chcialam Tepym narzedziem I tylko ksiezyc w oknie Nie prosba Stuletnie Nie nie nie wolno pozostawac Bez Nie lubie kawy…

Opublikowano Bez kategorii | 4 komentarzy

grrr…

wszelkie terminy maja jedna ceche wspolna nie pasuja mi kurwakurwakurwa i znow musze wybierac albo siedze do konca lipca w Polsce, albo wyjezdzam pod koniec czerwca i *** wszystko tak zle i tak niedobrze no dobrze, i tak wiem, co … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

zaczyna sie…

…jazzzda… w zeszlym roku to byla wspaniala przygoda dzis… boje sie, ze nie bedzie tak fajnie wszystko w tym roku jest zle, zle, potworne dlaczego tu mialoby byc inaczej najgorsze jest to, ze wyszlam z wprawy wszystko sie rozpada, traci … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

idiotka…

a wystarczylo tylko pomyslec zamiast rozpaczac, ze nie dziala, zastanowic sie DLACZEGO nie dziala wystarczylo tylko poprzelaczac kabelki …i to jest wlasnie przyklad jak destrukcyjna moze byc wyuczona bezradnosc po prawie dwoch tygodniach udalo mi sie zreanimowac Internet!!! PS komorki … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj